هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

صفحه نمایش انعطاف پذیر جدید سامسونگ که مقاومت بسیار بالایی در برابر سقوط دارد.


قطعا بسیاری از افراد ادعای سامسونگ مبنی بر تولید صفحه نمایش غیرقابل  شکست را چالش بزرگی میبینند اما برای هر شخص دیگری ، جذابیت انکار ناپذیری در ایده ی گوشی هایی که پس از افتادن از ارتفاع 3 متری آسیبی نمی بینند وجود دارد.

البته باید تا زمانی که این تکنولوژی جدید سامسونگ در دستگاه های واقعی ظاهر شود ، منتظر بمانیم.سامسونگ و ال جی همیشه عادت دارند که پیش نمایش های این تکنولوژی ها را بدون توجه به امکان اقتصادی آن نمایش دهند که راهی برای کسب توجه بیشتر به این گونه کالا ها است.

بر اساس دور جدیدی از شایعات ، یک دستگاه نمایشگر قابل انعطاف ،  سال آینده وارد بازار خواهد شد ، کسی چه میداند ، شاید دور از دسترس ترین رویا های ما در آن زمان به حقیقت بپیوندد. در عین حال ، آزمون های گرفته شده از این صفحه نمایش ها ، به یک مولفه چشمگیر اشاره می کنند.

آزمون سقوط انجام شده توسط سازمان UL شامل رها کردن این صفحه نمایش از ارتفاع 2 متری، 26 بار پشت سر هم ، قرار گرفتن در معرض دمای بسیار زیاد و با لگد پرت کردن آن تا 3 متر بود که در هیچکدام از این شرایط آسیبی به این صفحه وارد نشد.

مدیر کل تیم ارتبطات سامسونگ "Kim Hojung" بیان کرد:

"این پنجره مستحکم پلاستیکی به طور ویژه مناسب دستگاه های الکترونیکی قابل حمل است نه فقط به دلیل ویژگی غیرقابل شکست بودن آن ، بلکه به دلیل سبک وزن ، قابل انتقال و سخت بودن این صفحه ها است که شباهت بسیار زیادی به شیشه دارند."
علاوه بر گوشی ها ، این تکنولوژی در ماشین ها ،کنسول های بازی و تبلت ها نیز به کار گرفته خواهد شد.

Source:TechCrunch

ترجمه از تیم دانشوران سرمد


تعداد بازدید :  13137 تاریخ : ۱۳۹۷/۰۵/۶ برابر است با 2018/07/28

بازگشت