هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

این موضوع بعد از یک نسخه جدید بتا که به کاربران نشان میدهد که آیا اپلیکیشنی به کلیپ بوردشما دسترسی دارد یا نه، مشخص شد. نه فقط لینکدین، بلکه چندین برنامه پر استفاده دیگرنیز در حال انجام همین کار گرفتار شدند و به تازگی تیک تاک نیز پرچم دار شده است. تیک تاک

یک توسعه دهنده این ایراد لینکدین را توییتر آشکار کرد. او از آی دی @doncubed یک اسکرین شات مبنا بر اینکه چگونه لینکدین در حال کپی اطلاعات از کلیپ بورد است، توییت کرد.

او توییت کرد: "در هر ضربه صفحه کلید، لینکدین در حال کپی کردن اطلاعات من از کلیپ بورد است. Ios14 به کاربران اجازه میدهد هرکدام از پیام های پیست شده را ببینند. من در حال استفاده از آیپد پرو هستم و آن در حال کپی کردن از کلیپ بورد مک بوک پرو من است. تیک تاک به تازگی برای همی دلیل فراخوانده شده است."

جدا از لینکدین و توییتر، اپ های محبوب دیگر مانند call of duty و accuweather و aliexpress و google news نیز به همین دلیل فرا خوانده شده اند. ارن برگر ، نایب رئیس مهندسی محصولات مصرف کننده در لینکدین نیز،وجود مشکل را قبول کرده و گفته که لینکدین لین اطلاعات را نگهداری نمیکند اما به هر حال مشکل را رفع خواهد کرد.

برگر گفت "ما این را تا یک مسیر کدی دنبال کردیم که فقط بین اطلاعات کلیپ بورد و متنی که در حال تایپ شدن است، تست همسانی انجام میدهد. ما این اطلاعات را پخش یا نگهداری نمیکنیم. یک مثال برای این در یک کتابخانه است که ما با منبع باز داریم... پس از اینکه رفع مشکل به صورت زنده در اپ ما بود، این موضوع را ادامه میدهیم."

اپل مدت هاست که در حال پیشنهاد یک کلیپ بورد جهانی بوده که به کاربران اجازه میدهد اطلاعات را در سرتاسر دستگاه های اپل کپی کنند. اما با ios14، اپل یک تغییر بزرگ ایجاد کرده است. شروع کرده به اطلاع دادن به کاربران که چه زمان هایی اپلیکیشنی به کلیپ بورد جهانی دسترسی پیدا کرده است. و اینگونه است که اپ های محبوب توسط کاربران ios14  بتا فراخوانده می شوند.

 

منبع: gadgetsnow.com

مترجم: طیما تاجیک

کارشناس تولید محتوا

شرکت دانشوران سرمد

تابستان 99


تعداد بازدید :  11260 تاریخ : ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ برابر است با 2020/07/12

بازگشت