هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

اوایل ماه جاری میلادی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد فاصله میان موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس را با اسمارت فون های ارزان قیمت تر خود کاهش دهد.

نخستین نشانه های این استراتژی با معرفی گلکسی A8 نمایان شد؛ موبایلی که با نسبت ابعاد 18.5:9 نمایشگر و حاشیه های اندک از راه می رسد. حالا گفته می شود که گام بعدی، معرفی شارژری وایرلس برای دیوایس های ارزان قیمت تر این کمپانی است.

سامسونگ احتمالاً با ارائه این شارژر جدید به دنبال محکم تر کردن جای پای خود در بازارهای در حال رشد باشد؛ بازارهایی که شدیداً تحت تاثیر برندهای چینی قرار گرفته اند. اما اگر سامسونگ از همین حالا شروع به عرضه موبایل هایی اقتصادی با قابلیت شارژ وایرلس کند نیز پد شارژی که در سال 2018 عرضه کرده 60 دلار قیمت دارد و برای بسیاری از مشتریان مقرون به صرفه نیست. در این بین Wireless Charger Duo هم که می تواند به صورت همزمان موبایل و اسمارت واچ شما را شارژ کند 120 دلار روی دستتان هزینه می گذارد.

هر دو این دیوایس ها برای رقابت در بازار میان رده بیش از حد گران هستند و برندهای چینی از همین حالا همتایان ارزان تر عرضه کرده اند. بنابراین برای برطرف سازی این مشکل، سامسونگ می خواهد شارژر وایرلس ارزان قیمت مخصوص به خود را عرضه کند که بنابر گزارش های اخیر، با قیمت خرده فروشی 34.99 یورو یا 39 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

با توجه به لیست اخیری که از رگولاتوری FCC افشا شده، این شارژر وایرلس با شماره مدل EP-P1100 شناخته می شود و از شارژ بی سیم 10 واتی و شارژ سیمی 15 واتی پشتیبانی می کند؛ درست مانند دیگر شارژرهایی که سامسونگ تاکنون عرضه کرده است.

تعداد بازدید :  12607 تاریخ : ۱۳۹۷/۰۸/۷ برابر است با 2018/10/29

بازگشت