هوشا سافت

دسته بندی : اخبار مشتریان هوشا

اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی که استفاده کننده نرم افزار حسابداری تعهدی هوشا می باشد، در بین دستگاههای اجرایی برتر استان در تنظیم حساب قرار گرفت. نرم افزاری هوشا این موفقیت را به سرکار خانم خاتم نژاد و همه همکاران تبریک می گوید

اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی که استفاده کننده نرم افزار حسابداری تعهدی هوشا می باشد، موفق  شد  یکی از دستگاههای برتر استان آذربایجان غربی در تنطیم حساب  شود. این ارزیابی توسط سازمان امور اقتصادی و دارایی استان انجام شده است.
لازم به ذکر است ذیحسابی نوسازی مدارس آذربایجان غربی از  استفاده کنندگان قدیمی نرم افزارهای مالی هوشا می باشند. که از سال 1381 استفاده کننده هوشا می باشند و در حسابتداری تعهدی بخش عمومی نیز از نرم افزار حسابداری تعهدی بخش عمومی هوشا جهت تنطیم سند و پیاده سازی حسابداری تعهدی استفاده می کنند.
 

 همچنین مدیریت محترم نوسازی مدارس استان آذربایجان در یک نشست صمیمی با بانوان محترم اداره کل ازسرکار خانم خاتم نژاد بخاطر این موفقیت تقدیر بعمل آوردند.


نرم افزاری هوشا این موفقیت را به سرکار خانم  خاتم نژاد مسئول محترم تنظیم  حسابها  و همه همکاران  ذیحسابی من جمله سرکار خانم عزیزیانس مسئول محترم تنظیم اسناد، سرکار خانم رنجبری ، جناب آقای شیخی مسئول محترم  رسیدگی و سایر عزیزان تبریک می گوید و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارد.


تعداد بازدید :  14011 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۳ برابر است با 2019/01/23

بازگشت