طبقه بندی محصولات


آخرین مطالب

آرشیو مطالب

پیوندها

  • نرم افزاری هوشا
  • یادداشت های یک بنده خدا
  • مجموعه قوانین و مقررات مالی
  • اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان

برای قرار دادن لینک وبگاه شما در این قسمت ، از طریق تماس با ما ، اعلام فرمایید.

سال نو و راهی که در پیش است.

دولتی و ذیحسابی ها /

نویسنده : واحد پشتیبانی هوشا

اول: سال نو را به همه مشتریانمان تبریک میگوییم. امیدواریم در سال جدید بهتر و بیشتر در خدمتشان باشیم.آرزو میکنیم سال جدید، سال سلامتی برای شما و خانواده تان باشد. سال قبل برایمان سال همت مضاعف بود و کار مضاعف. شخصا" 108 روز ماموریت کاری به خارج از تهران رفته ام و خوشحالم که از محل این رفتن ها و بودن در کنار بزرگوارانی که در اقصی نقاط این کشور پهناور از هوشا استفاده میکنند، چیزهای خوبی یاد گرفتم برای تنظیمات یا بقول ما کامپیوتری ها ست آپ مجدد. امسال نیز از روز شنبه اول سال بر سر کار هستیم  و سخت مشغولیم و خدا را شکر که  تماس ها هم خوب  و  دلگرم کننده است. دوم: سال جدید  را سال جهاد اقتصادی نام نهاده اند. جهاد اقتصادی ما تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی است. در واقع  در شرایط کنونی  علی الخصوص با توجه به افزایش هزینه های ناشی از هدفمندی رایانه ها و افزایش هزینه آب و برق و گاز و حمل و نقل و ارتباطات و شاید عنقریب هزینه اینترنت،  شرکت ها و بنگاههای اقتصادی  در وضعیت جنگی هستند و در وضعیت جنگی وظیفه ما جهاد است. بی شک امسال هزینه خدماتمان را افزایش خواهیم داد تا با همراهی شما مشتریان گرامی در این جهاد اقتصادی سربلند باشیم. بی شک در سال جدید  مسائل مالی و اقتصادی حرف ما بعد از سلام و احوالپرسی  و رفع مشکلات خواهد بود و نخواهیم گذاشت صورتحساب های ارسالی ما از  خاطر مبارک شما کنار برود. بی شک کار جهادی سخت گیری هایی را هم طلب میکند که امیدواریم با همکاری و رضایت همه عزیزانی که از خدمات ما استفاده میکنند، به نحو احسن انجام شود. سوم: ما در سال جدید تعهد داریم که بیشتر و بهتر در خدمت مشتریانمان باشیم و نظرات آنها را در چارچوب امکانات و قابلیت های نرم افزارهایمان بیشتر و سریعتر لحاظ کنیم. کاربری نرم افزارها را اسانتر و کار نگهداری نرم افزارها را علی الخصوص در شبکه های با کاربران بیش از ده نفر، بهتر کنیم. بدنبال آن هستیم که نیاز کارشناسان  فن آوری اطلاعات را  به رفتن بر روی رایانه های کاربران تا حد ممکن کمتر کنیم.در این زمینه نظرات همه کارشناسان فن آوری اطلاعات و کارشناسان استفاده کننده از نرم افزارها راهگشا خواهد بود. چهارم: حرکت به سمت تحت وب شدن نرم افزارها. ما یک برنامه پنج ساله برای بردن همه نرم افزارها به نرم افزارهای تحت وب  داریم. در حال باز طراحی نرم افزارهایمان با استفاده از تجارب گروههای کارآزموده و مجرب هستیم چرا که معتقدیم نیازهای مشتریان ما در سالهای آتی به سمت نرم افزارهای تحت وب خواهد رفت. ما برای شروع کار، نرم افزار اتوماسیون اداری را انتخاب کرده ایم که  در واقع بستر همه نرم افزارهای تحت وب هوشا خواهد بود. پنجم: خدمات بیشتری را تحت اینترنت ارائه خواهیم داد. سایت hushasoft.ir بعنوان پورتال تشریحی قابلیت های نرم افزارها در دست طراحی است و  تسهیلاتی برای دریافت کنندگان نسخه ها از این سایت  در دست اجرا داریم که با تامین هزینه ها و تحویل کار از افراد و گروههای مسئول آنها را ارائه خواهیم داد. ششم: پشتیبانی محلی هوشا در سال 90 و در شش ماهه اول با جذف و آموزش و تقویت پشتیبانان محلی بیشتر و بهتر خواهد شد. این برنامه ای است که بدنبال آن هستیم. هفتم : پیگیری های مستمر و بیشتر و دقیق تر و شفاف تر مسائل مالی و انضباط اقتصادی. بی شک ادارات دولتی نباید بخاطر مسائل بودجه یی هزینه های فروش و پشتیبانی نرم افزار را به تاخیر بیاندازند و ما بدنبال راه حل هایی برای اجتناب از این کارها هستیم. البته اصلا"  قصد نداریم همانند برخی از شرکت های نرم افزاری بر روی نرم افزاهایمان قفل زمانی بگذاریم و در ازاء دریافت هزینه ها قفل را بازگشایی کنیم و یا به تلفن های مشتریانمان جواب ندهیم. ما معتقدیم به هر حال باید به پرسش هر کسی که از هوشا استفاده میکند پاسخ دهیم اما باید بر روی این قسمت کار بیشتری انجام دهیم که مشتری بداند که شرکت ارائه دهنده نرم افزار در قبال قراردادهایی که کارفرما تعهد خود را انجام داده باشد، مسئول است. ما در پایان سال 89 با اداراتی همکاری و هزینه کردیم که  در قبال پرداخت و توجه به صورتحسابها خیلی ناتوان بودند و این اصلا" خوب نیست چرا که ناتوانی ادارات در پرداخت ها ی بموقع موجب تضعیف هوشا خواهد شد و این مشتریان باید به نوعی ستاره دار شوند تا از سایر مشتریان قابل تشخیص باشند. ما صدای بلند مشتریان را می پذیریم اما مشتری ضعیف در هنگام پرداخت نباید صدایش بلند شود. هشتم: گسترش استفاده از خدمات مشاوره ای و برون سپاري توليد نرم افزارها و واگذاری کارهای مشخص به افراد خارج از شرکت بصورت مشخص و پروژه محور. این کار هم امکان استفاده ما را از خدمات مشاوریی و اضافه نمودن تجارب دیگران به تجارب خود بیشتر  خواهد نمود و هم کار افراد مجرب ما را سریعتربه هدفمان که قسمتی از خواستهای مشتریان است خواهد رساند. نهم: توسعه بازاریابی و به کارگیری بازاریابهای محلی و  مرکزی جهت فروش بیشتر و معرفی بیشتر هوشا. ما نگران هستیم که مشتریان بالقوه نرم افزارهای هوشا پول بیشتری را خرج کنند و نتایج کمتری را بگیرند و عملا" می بینیم که چنین چیزی در حال اتفاق افتادن است. فلذا از همه مشتریانمان دعوت میکنیم که به هر طریقه ممکن اشکالات ما را به خودمان بگویند و از گفتن پیشنهادات خود به ما دریغ نفرمایند و بجای آن تا میتوانند هوشا را به دیگران معرفی کنند. بی شک معرفی هوشا به هر شخص و مشتری جدید یک نوع خدمت غیر قابل انکار به همان شخص است ضمن اینکه از دید ما نیز مغفول و بی اجر نخواهد بود. دهم: درخواست ارتباط بیشتر و ارائه نظرات و پیشنهادات خود به هوشا است. اینجانب در روزهای شنبه در کنار واحد پشتیبانی در خدمت مشتریان خواهم بود تا به موارد مهم تر و نظرات جدید تر با همکاری سایر همکاران توجه نموده برای انجام سریعتر انها اقدام نمائیم. با امید با همراهی بیشتر ونزدیک تر همه شما.

0 782

  22:06:02

1390/1/9 برابر است با 2011/03/29  


نظرات

تمامی حقوق مطالب و تصاویر برای دانشوران سرمد محفوظ است، نقل و استفاده از آنها تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

طراحی و برنامه نویسی توسط سمیه بهروزکام - 1398©