راهکار برای دستگاههای اجرایی دولتی
راهکار برای شرکتها و موسسات غیر دولتی
راهکار برای صاحبان کسب و کارهای عمومی
راهکار برای کنترل، مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی
مشاوره در زمینه نرم افزاری و مالی
خدمات پشتیبانی مرتبط با محصولات هوشا
خدمات آموزشی مرتبط با محصولات هوشا
خدمات ابری نرم افزارهای مالی
نظارت بر طرح ها و پروژه های نرم افزاری
نرم افزار حسابداري تعهدي بخش عمومي جهت استفاده دستگاههای اجرایی که ملزم به استفاده از دستورالعمل حسابداری تعهدی بخش عمومی اداره کل تمرکز و تلفیق حسابهای معاونت نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران می باشند، طراحی شده است. یک دو س
حسابداري انبار موجودي و كالا
واحد سپرده ها به جهت حساسیتُ از بخش های مهم ذیحسابی هستند. در این نرم افزار کلیه عملیات واحد سپرده ها از صورت ریز ارسالی به خزانه تا درخواست وجه و استرداد سپرده و سایر عملیات مکانیزه شده است.
ما اعتقاد داریم مشتریان ، سرمایه های یک شرکت هستند. همراهی شما با ما باعث افتخار ماست.ما تمام سعی خود را میکنیم که بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم.
هوشا بر وزن کوشا،نام تجاري مجموعه نرم افزارهاي يکپارچه مالي،اداري و منابع انساني شرکت دانشوران سرمد مي باشد. اهداف و تولیدات ما را بشناسید و لذت ببرید.
دیگر دوستان ما که در این زمینه مشغول به کار می باشند و میخواهیم به شما معرفی کنیم تا از خدمات آنها استفاده کنید.بشناسید و به خاطر بسپارید.
مشتریان گرامی ، شما می توانید در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی ما ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این صفحه به ما منتقل کنید. یاری شما را می ستاییم.
مهارت ها و استعدادهای خود را با ما در میان بگذارید تا به بهترین نحوه در جهت ارتقا و پیشرفت شما ، به کار گیریم. ما نیاز به نیروهای حرفه ای داریم.
عزیزانی که تمایل به گرفتن نمایندگی در شهر خود می باشند ، می توانند از طریق این صفحه ، فرم مربوطه را پر و درخواست خود را ثبت نمایند ، در اولین فرصت پاسخگوییم.
Ready to use skins with White
Ready to use skins with Gradient colors
Ready to use animation effect
شما اینجا هستید:
خانه >
تماس با ما