رویکردهای تکنولوژیک هوشا چیست؟
مشتریان هوشا چه اشخاصی هستند؟
هوشا چه محصولاتی را تولید کرده است؟
فرصت های شغلی در هوشا چیست؟
تحلیل گر و برنامه نویس خوب همیشه مورد نیاز است. برای این کار به تکنولوژی های مورد استفاده ما توجه داشته باشید.
روش آموزش و پشتیبانی نرم افزارهای هوشا
روش آموزش، پشتیبانی و نحوه پاسخگویی به مشکلات نرم افزاری همیشه یکی از سوالات مهم خریداران نرم افزارها ست. یک شرکت چگونه نرم افزار های خود را به کاربران آموزش می دهد و چگونه از کاربران در هنگام بروز مشکلات پشتیبانی می کند؟
برخی ادعا می کنند که ما 24 ساعت 7 روز هفته پاس خگو هستیم و برخی پشتیبانی محلی را عنوان می کنند. اما ما معتقدیم یک نرم افزر اگر کامل نباشد و اگر کاربران نرم افزارها خوب آموزش ندیده باشند، نمی توان نرم افزار را به هیچ وجه پشتیبانی نمود. بنابراین اعتقاد ما این است:
در درجه اول باید نرم افزار بطور دقیق تحلیل شده باشد. تحلیل نیازمندی های نرم افزار، تحلیل روش پاسخگویی نرم افزار به نیازمندی ها و طراحی و پیاده سازی درست. یعنی در در درجه اول خود نرم افزار باید جامع و کامل باشد. هر چند این جامعیت ممکن است بر اثر مرور زمان نیازمند بازنگری باشد.
در درجه دوم، آموزش به کاربران است. کاربرانی که درست آموزش دیده باشند به راحتی می توانند بجای آنکه نرم افزار برای آنها پیچیده و بغرنج باشد و اسیر و گرفتار منوهای پیچیده نرم افزار باشند، خود سوار بر نرم افزار شوند و براحتی نیازهای خود را با استفاده از امکانات نرم افزار مرتفع نمایند.
فلذا ما معتقدیم اگر تماس های یک نرم افزار از یک حدی بیشتر شد، لازم است دو چیز بازنگری شود:
یکی آموزش کارشناسانی که با سیستم های نرم افزاری در حال کار کردن می باشند.
دیگری بازنگری قسمتهایی از نرم افزار و یا حتی کل نرم افزاری که در حال استفاده می باشد. بازنگری نیازمندی های اولیه تا تحلیل و طراحی و نحوه پیاده سازی نرم افزار. نرم افزار با داشتن این دو بال می تواند در فضای مشتریان پرواز کند و مشتری را در زیر بال و پر خود بگیرد.