هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

وزیر آموزش و پرورش از اتصال شبکه شاد به تلویزیون های خانگی خبر داد

وزیر آموزش و پرورش از اتصال شبکه شاد به تلویزیون های خانگی خبر داد و گفت به زودی بروز رسانی های جدیدی از پلتفرم شبکه شاد منتشر خواهد شد که در آن کاربران می‌توانند به تلویزیون های خانگی متصل شوند. وی همچنین اعلام کرده است مسئولان فنی در آموزش و پرورش سعی دارند تا این طرح را با کمترین هزینه پیاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد وزارت ارتباطات وظیفه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات را بر عهده دارد و این وزارتخانه تعهد داده است تا این طرح را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کند. وی همچنین اضافه کرده است وزارت ارتباطات تعهداتی مانند پوشش دهی اینترنت تمام نقاط کشور و همچنین توسعه پوشش اینترنتی برای آموزش مجازی را بر عهده گرفته است.

حاجی میرزایی اعلام کرد کلیه مدیران مدارس موظف هستند تا از نحوه اتصال دانش‌آموزان به اینترنت مطلع شوند. بدین ترتیب کلیه دانش‌آموزانی که به تلفن همراه و یا اینترنت دسترسی ندارند مشخص شده برنامه‌های دیگری برای آموزش آنها در نظر گرفته خواهد شد. این وزیر اعلام کرده است احتمال رایگان شدن اینترنت شبکه شاد در سال آینده زیاد است و این وزارتخانه به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد داده است تا اینترنت این شبکه را برای سال جدید نیز رایگان کند.

 

شرکت دانشوران سرمد

مرداد 99

تعداد بازدید :  12384 تاریخ : ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ برابر است با 2020/08/05

بازگشت