هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

سرگرمی یکی از مهم ترین قسمت های زندگی ماست. ممکن است شما کارمند، صاحب کار، یا کار آفرین باشید، اما بعضی وقت ها فقط میخواهید استراحت کنید، خودتان را سرگرم کنید، و قبل از شروع کار بعدی نفسی تازه کنید.

سرگرمی یکی از مهم ترین قسمت های زندگی ماست. ممکن است شما کارمند، صاحب کار، یا کار آفرین باشید، اما بعضی وقت ها فقط میخواهید استراحت کنید، خودتان را سرگرم کنید، و قبل از شروع کار بعدی نفسی تازه کنید. برای من، و حدس میزنم بیشتر مردم، این موضوع شامل تماشای فیلم است، و در این مورد، نه فقط هر فیلمی ، بلکه فیلم های جالبی که در سطح باکس آفیس قرار دارند و تریلر جالبی از آنها دیده اید.

با این حال، خیلی سخت است که هر موقع که میخواهیم به سینما برویم. اما به لطف اینترنت، میتوانیم میتوانیم در خانه بمانیم، اطلاعات که لازم است راجع به فیلم پیدا کنیم، با خواندن نظرات به فیلم علاقه پیدا کنیم، و آنرا به راحتی از خانه و با استفاده از یک دستگاه دیجیتال پخش کنیم.

ترجیح شما کدام است؟ هالیوود؟ بالیوود؟ اینجا 5 سایت جالب هست که شما را با فیلم سرگرم کند، یا با تماشای فیلم، یا با نظرات کاربران، خبرها، اطلاعات، پخش آنلاین، یا حتی همه این چهار مورد با هم.

 

Netflix

البته که این لیست باید با نتفلیکس شروع بشود! نتفلیکس یک وبسایت تماشای آنلاین است که توسط مارک رندالف و رید هیستینگز در سال 1998 پایه گذاری شده است. در شروه یک سرویس DVD از طریق پست در سال 1998بود. و سرویس استریم خود را در سال 2007 شروع کرد. نتفلیکس انقدر راحت و به روز است که دیگر هیچوقت لحظه ای بی حوصلی در زندگیتان نخواهید داشت، آن هم وقتی که میتوانید بعد از یک روز طولانی پای آن بشینید و ریلکس کنید. نتفلیک خیلی از وسایل الکترونیکی و سیستم های اجرایی را ساپورت میکند، که بتوانید فیلم های جدید باکس آفیس را ببینید، سریال های تلوزیونی را استریم کنید، و هر زمانی که خواستید به داستان سریال های درام دنباله دارتان برسید. با بیشتر از 81 میلیون عضو در بیشتر از 150 کشور، این سرویس استریم میتواند ما را تمام روز سرگرم نگه دارد. فقط از زیر انجام کارهای مهم در نروید وگرنه زمان کار استفاده از آن از دستتان در میرود.

 

Box Office Reporter

طرفدارن بالیوود عاشق این میشوند! سایت های زیادی هستند که ما را در مورد اخبار هالیوود به روز نگه میدارند، ولی نه در مورد بالیوود، پس وقتی که این سایت را پیدا کردم، بارها به آن برگشتم. این وبسایت بالیوودی ما را در مورد خبر ها، اطلاعات ، نظرات و انتقادات، آپدیت های جدید فیلم ها، فیلم های در دست ساخت و درجه بندی های باکس آفیس، به روز نگه میدارد. برای دوستداران صنعت و فیلم های بالیوودی، این سایت یک معدن طلاست، به خاطر تمام این دراما و عشق که همراه بالیوود است. به عنوان یک طرفدار بالیوود، من عاشق سر زدن به سایت باکس آفیس ریپورتر هستم. برای خواندن نظرات و آپدیت های فیلم هایی که منتظرم تا ببینم.

 

Hulu

هولو هم مثل نتفلیکس یک سایت با کیفیت برای پخش آنلاین است. قابلیت ویدیو کلیپ، سریال های تلوزیونی، و فیلم های باکس آفیس را دارد. هولو قبلا سایت همیشگی من بود تا وقتی که نتفلیکس را کشف کردم. با این حال، همچنان خیلی ویدیو کلیپ و فیلم های جالبی روی هولو قرار دارد. و قرارداد هایی که با شبکه هایی خاص دارند، میتوانید قسمت های بعضی سریال های تلوزیونی را روز بعد از پخش آنها، به صورت آنلاین ببینید.

 

The Hollywood Reporter

این سایت بهترین جا برای پیدا کردن اطلاعات به روز، بازبینی فیلم ها، تریلر فیلم ها، عکیس های پشت صحنه و غیبت، خبر های منابع داخلی، و خیلی چیزهای دیگر است. من همیشه در این سایت وقت میگذرانم برای فهمیدن اطلاعاتی مثل برترین فیلم های باکس آفیس، فیلم هایی که  در حال ساخت هستند، یا قرار است ساخته شوند. اگر شما هم مثل من طرفدار فیلم هستید، پس باید بدانید که هالیوود ریپورتر  پر از خبر در مورد فیلم، سریال تلوزیونی، مصاحبه مخصوص بازیگران، و تریلر هاست. قطعا به این سایت معتاد خواهید شد.

 

YouTube

این لیست بدون اشاره به یوتیوب کامل نیست. یوتیوب یک وبسایت اشتراک ویدیو با بیش از 80 میلیون عضو است. و منبع سرگرمی با گستره وسیع و متفاوتی است محتوای آپلود شده توسط کاربر. از فیلم و موزیک ویدیو گرفته تا ویدیو های بامزه، محتوای جدید، و خیلی بیشتر. به یاد دارم زمان زیادی را پای یوتیوب گذرانده ام تا به پای سریال های واقع نما، برنامه های آشپزی و دیگر ویدیوهای جالب، برسم. به علاوه، خیلی از شبکه ها نیز ویدیو های رایگان از برنامه های زنده شان در ینجا قرار میدهند. یوتیوب خیلی سرگرم کننده است!

در حالی که سایت ههای زیاد دیگری برای سرگرمی شما وجود دارند، بستگی به حال و هوا و سلیقه شما، امیدوارم دفعه بعد که احتیاج به استراحت داشتید،از این موارد جالبی که اینجا لیست کردم، لذت ببرید.



منبع: lifehack.org

مترجم: طیما راحمی

کارشناس تولید محتوا

شرکت دانشوران سرمد

مرداد 99

تعداد بازدید :  12633 تاریخ : ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ برابر است با 2020/08/15

بازگشت