هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

جدیدترین نسخه ی مرورگر اپرا (Opera) با اضافه کردن کیف پول ارز دیجیتال برای سیستم عامل اندروید طراحی شد. مرورگر اپرا اولین مروگر اینترنتی است که در داخل خود ،دارای یک کیف‌پول ارز های دیجیتال خواهد بود،این مرورگر ابتدا در نسخه بتا در دسترس قرار می گیرد.



جدیدترین نسخه ی مرورگر اپرا Opera با اضافه کردن کیف پول ارز دیجیتال برای سیستم عامل اندروید طراحی شد.

مرورگر اپرا  اولین مروگر اینترنتی است که در داخل خود مرورگر ،دارای یک کیف‌پول  ارز های دیجیتال خواهد بود،این مرورگر ابتدا در نسخه بتا در دسترس قرار می گیرد.

 در حال حاضر بتا ، نسخه جدید مرورگر اپرا برای آندروید ،از "Ethereum Web3 API" پشتیبانی می کند. اپرا بیان می کند که این اولین بار است که یک مرورگر تجاری از " Web 3.0" استفاده میکند.

نرم افزار مرورگر جدید اپرا این امکان را می دهد تا بیش از 240 میلیون کاربر این مرورگر بدون دانلود کردن هرگونه اپلیکشن های واسط، به تراکنش‌ های ارزی خود بر مبنای ارزهای دیجیتال بپردازند.

توسعه دهندگان تاکید کردند که این کیف‌ پول براساس سیستم قفل اندروید عمل می‌کند، در نتیجه برای انجام تراکنش و استفاده از این کیف ‌پول، نیازی به تعبیه یک PIN یا رمزعبور جدید نخواهد بود.اپرا به دنبال آن است که ارز دیجیتال را بیش از پیش وارد جریان اصلی  کند و اینکار را از طریق استفاده آسان تر انجام می دهد.




چارلز همل، رهبر محصول Opera Crypto"" ، گفت: " امید ما ما اعتقاد داریم که دنیای وب امروز می‌تواند رابطی برای دست‌ یابی به وب غیر متمرکز فردا باشد. با تبدیل شدن به اولین مرورگر جهان که به سطح Web 3.0 رسیده است، ما قصد داریم تا فعالیت‌های خود را ادامه داده و دسترسی اینترنتی به آینده را محقق سازیم. ما امیدواریم که این کار بتواند رمزارزها را از مرحله‌ی صرفا خرید برای سرمایه‌گذاری به سمت استفاده‌ از ارزهای دیجیتال به منظور پرداخت های عادی و تراکنش‌های روزانه توسط کاربران سوق دهد."

در پایان ماه ژوئن، شایعات غیرقابل تایید مبنی بر این بود که اپلیکیشن معاملاتی سهام و ارزهای رمزپایهRobinhoodدر راه اندازی یک کیف پول ارز رمزپایه  نقش داشته است. این اتفاق پس از انتشار یک آگهی نیازمندی مشاغل در رابطه با مهندسان ارزهای دیجیتال رخ داده است.

تعداد بازدید :  13084 تاریخ : ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ برابر است با 2018/07/17

بازگشت