هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

سال هاست که داشتن تبلت یا گوشی هوشمندی که انعطاف پذیر باشد و توانایی تا شدن را داشته باشد،ذهن های ما را به خود درگیر کرده است.

سال هاست که داشتن تبلت یا گوشی هوشمندی که انعطاف پذیر باشد و توانایی تا شدن را داشته باشد،ذهن های ما را به خود درگیر کرده است.یک گوشی که بتواند به اندازه های بسیار بزرگتری باز شود ، رویا است.اما اکنون سامسونگ در تلاش است تا این مفاهیم دور از ذهن و رویایی را به واقعیت تبدیل کند.

     

سازنده گوشی های گلکسی دیروز از صفحه نمایش جدید خود با نام Infinity Flex رونمایی کرد ، یک تکنولوژی جدید که اجازه خواهد داد یک صفحه با ابعاد یک تبلت به اندازه تقریبی یک گوشی هوشمند تا شود.با وجود اینکه دستگاه های پوشیدنی منعطف و قابل تا شدن را دیده ایم ،اما این اولین باری است که صفحه نمایشی با چنین قابلیتی را مشاهده میکنیم. این تکنولوژی جدید سامسونگ که در زیر یک جسم کدر پنهان شده بود و فقط با نور کم نشان داده شد، چیزی بسیار فراتر از فقط ایده پردازی است.
تولید انبوه این محصول به این معنا است که سایر تولیدکنندگان دستگاه ها قادر خواهند بود از این نمایشگر در محصولات خود استفاده کنند همانطور که از پنل های OLED سامسونگ استفاده کردند.طبق گزارشات هواووی در نظر دارد که در سال آینده یک هندست با قابلیت تا شدن را عرضه کند.LG نیز بر روی صفحه نمایش های منعطف OLED و تلویزیون هایی که قابل جمع شدن در یک جعبه باشند کار میکند.نمایشگاه فروش وسائل الکترونیک ژانویه سال 2019 میتواند یک میدان نبرد واقعی برای دستگاه های منعطف باشد که تحت حمایت رسمی اندروید برای صفحه نمایش های قابل انعطاف قرار می گیرد.

                       


منبع:theVerge

ترجمه از گروه دانشوران سرمد

تعداد بازدید :  13091 تاریخ : ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ برابر است با 2018/11/13

بازگشت